La konflikto kaj la kolero.

La agado, kiu estas celanta personojn, fojfoje nepre ekhavas diversajn konfliktojn. Ekzemple medicino, edukado, diversaj rektaj servoj, ktp. T.e. la koleranta klientaro kaj la rifuzanta (ignoranta) entreprenanto okazas en la agadejo.
La klientaro havas pravon kaj malkonfidas kontraux la entreprenanto. Aliflanke la entreprenanto hvas ian pravecon, kaj gxi rigardas la klienton kiel la plendeman personon. Do la entreprenanto farigxas ignori lin. Sekve laux la paso de la tempo, la ejo por intertrakto estos perdita.
Kaj la kliento faros malbonan imagon kaj malbonan rakonton pri la entreprenanto. Aliflanke la entreprenanto same faros pri la kliento.
La evitema emocio okazas flanke la entreprenanto. Tio estas nature, kaj eventuale tio estas efike. Sed ofte per la evito ambauxfalnkoj ne kunhavas la informojn. Per tio la kliento grandigas sian "miskomprenon" aux "suferigitan senton".

    • -

La temo kaj la artikolo estas malfacila por mi ... por skribi en Esperanto ...