Mia filino estas en la 4a lerneja jaro. Hieraŭa hejmtasko estis jen.
Enmetu en [ ]'jn operaciajn signojn, + aŭ − aŭ × aŭ ÷ kun "( )".
- 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 1
- 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 2
- 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 3
- 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 4
- 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 5
- 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 6
- 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 7
- 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 8
- 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 9
- 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 10
Kaj ŝi ne solvis la demandojn, 5 kaj 7.
Kio estas la ŝrosilo de pensmaniero? Mi kun ŝi pripensis kaj tuj solvis, sed mi ne scias, kial mi tuj povis.
Jen, la ekzemproj (troviĝas aliaj manieroj).
- 1=(5−4)×(3−2)×1
- 2=(5−4)×(3−2)+1
- 3=(5−4)+(3−2)+1
- 4=(5+4)−3×2+1
- 5=(5−4)×3×2−1
- 6=(5−4)×3×2×1
- 7=(5−4)×3×2+1
- 8=5×(4−3)+2+1
- 9=(5+4)×(3−2)×1
- 10=(5+4)×(3−2)+1
オトナの僕には、わりとすぐできるのだが(除算を使わなかったな)、コツを子どもにどう伝えればよいのだろうか。そんなものはあるのか。
とにかくアタマがクリアな早い時間帯にやることだ、宿題は。