Artmetiko en elementa lernejo

Mia filino estas en la 4a lerneja jaro. Hieraŭa hejmtasko estis jen.

Enmetu en [ ]'jn operaciajn signojn, + aŭ − aŭ × aŭ ÷ kun "( )".

  • 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 1
  • 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 2
  • 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 3
  • 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 4
  • 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 5
  • 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 6
  • 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 7
  • 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 8
  • 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 9
  • 5 [?] 4 [?] 3 [?] 2 [?] 1 = 10

Kaj ŝi ne solvis la demandojn, 5 kaj 7.
Kio estas la ŝrosilo de pensmaniero? Mi kun ŝi pripensis kaj tuj solvis, sed mi ne scias, kial mi tuj povis.


Jen, la ekzemproj (troviĝas aliaj manieroj).

  • 1=(5−4)×(3−2)×1
  • 2=(5−4)×(3−2)+1
  • 3=(5−4)+(3−2)+1
  • 4=(5+4)−3×2+1
  • 5=(5−4)×3×2−1
  • 6=(5−4)×3×2×1
  • 7=(5−4)×3×2+1
  • 8=5×(4−3)+2+1
  • 9=(5+4)×(3−2)×1
  • 10=(5+4)×(3−2)+1


オトナの僕には、わりとすぐできるのだが(除算を使わなかったな)、コツを子どもにどう伝えればよいのだろうか。そんなものはあるのか。
とにかくアタマがクリアな早い時間帯にやることだ、宿題は。