La sxuo-ekskorioj per negxo / 雪による靴ずれ

Miaj kalkanoj postajxoj de piedoj estis makulita de sango per negxo !

En la lasta sabato negxis kaj negxo kovris tero kun dikeco da 3-5cm. Tiu tago estis mia labortago. Kiam mi ekiris hejmen de laborejo, mi ne povis uzi biciklon pro negxkovro. Tial mi pasxis hejmen kun biciklo.
Rezulte miaj postajxoj de piedoj estis kovirita (makulita) de sango. Mi ekskoriis sur kalkanoj per sxuoj por longa pasxado.

ボクの足の後ろのところは雪で血まみれだ!

前の土曜日、雪が降って3−5センチくらい積もった。その日は仕事だった。帰ろうとしたときには、雪で自転車に乗れなかった。それで自転車を押して帰った。
結果、かかとの上のところが血まみれになってしまった。長く歩いたので靴擦れができたのだった。

靴擦れができるのはかかとじゃなくて、かかとの上のほうだよね。足首の後ろとか、いつもどう呼んでたかな?
もちろん、指や足の甲に靴擦れができる場合もありますね。

和-Eo辞典を見ると、「靴擦れができた」は
Mi estas vundita cxe piedo pro sxuo.
とありました。ekskorii だと血は滲むていどなのかも。