マインドコントロール・思考停止・減思力(原子力)、消費税 / Mens-regado, haltadi pensadon kaj la akcizo

Mens-regado (angle: mind control) estas tekniko aŭ tia ago, konduki homojn al antaŭaranĝitaj konkludoj kvazaŭ la homo libervole elekti ĝin.



En Japanio homoj temas kaj parolas pri unu fama kaj aminda televizia ludantino (komediistino). Ŝi estis sub la dominado de divenistino (aŭ mediumisto, aŭ piskanino, kiu povas komuniki kun "alia mondo") per "mens-regado".
La ludantino vivis kun la divenistino kaj ne laboris kaj ne pagis la luprezon de la loĝejo. La ŝuldo atingis ses milionoj da enoj! Finfine ŝia patro kaj ĉefdirektoro elirigis ŝin el la "prizono" de devinistino. La divenistino diras, "ŝi mem volonte selektis ĉion".
Kaj ankaŭ japanoj estas dominata de la mens-regado, kaj ni estas bone liberigi sin de la mens-regado, ĉu ne?


En la tutgloba epoko, por la sociala sekurigo oni ne povas preni altiĝon de la laŭenspeza imposto aŭ de la kompania imposto, sed nur akcizo. Amaskomunikiloj ĉiutage ĉie ĉiam multfoje anoncas kaj klarigas tiun tezon kiel memevidentaĵon, kaj ili temas la momenton (ĝustan tempon) de la altiĝo. Eĉ la homoj, kiuj ne ŝatas la akcizon, parolas senbaze, "ankaŭ mi kredas, ke iam ni devas akcepti aliĝon de akcixo".
Tio estas la "mens-regado" kaj "paraliziĝo de penskapablo".



En la tervarmiĝa epoko, oni povas preni nur nuklean energion. Ĉar aliaj naturaj energioj estas tro malhastaj kaj obtuzaj, ni ne povas atendi ilin. "Mi pensas, ke iam ni bezonas refunkcio de la nukleaj centraloj", homoj, kiuj timas la nukleajn centralojn, elbuŝas, kvankam ili ne estas sciigita pri la sekureco kaj la danĝereco neniam solviĝis.
Ankaŭ tio estas "mens-regado" kaj "haltiĝo de penso".



Liberigu nin, liberigu sin de la mens-regado.




僕もファンであったN島さんは、マインドコントロールによって占い師の言うことばかりを聞いて、仕事もせず、とうとう借金もかさんで生活破綻。占い師は、N島さんが進んで選んだことだと言っているとか。
日本の国民に奇妙に符合するではないか。
思考停止のマインドコントロールからN島さんも国民も解放されなければならないのではないですか?

マインドコントロール(英: Mind control)は、強制によらず、さも自分の意思で選択したかのように、あらかじめ決められた結論へと誘導する技術、またその行為のこと。

http://goo.gl/wF7S


グローバル時代の社会保障には所得税法人税増税ではなく、消費税しか対応しない。これは散々マスコミでも自明のこととして報道され、解説され、いつやるのかとアタマに撃ち込まれて、消費税がいやな人ですら「いつかは消費税の増税は必要だと思います」となんの根拠もなく口にする。
これはマインドコントロールであり、思考停止である。


地球温暖化の時代のエネルギーには自然エネルギーはまどろっこしいので、原子力しかない。「いつかは原子力発電の再開が必要だと思う」と、安全のことを何も知らされても解決もしていないのに、原発が怖い人ですら口にする。
これもマインドコントロールであり、思考停止である。


「平和のためには原発事故被災地のがれきを受け入れるべきだ。そういう思いやりが必要だ。思いやりが平和の礎だ」。
これは全くの詭弁だが、「被災地」という呪文によって思考停止をもたらすマインドコントロールであって、被災地支援を盾にし・踏み絵にし、結局は杜撰な原発管理(と、今の技術では完全な安全を確保することはムリであること)を免罪し覆い隠すものとなっている。


そして、そんな日本に生まれ・住んでいることは「自己責任」だという。「日本がイヤなら外国に出て行け、外国人」。
都合の悪いことは全部「自己責任」、良いことは全部「自由化」「規制緩和」「努力」のおかげ、美しいことは「絆」「共助」「助け合い」「思いやり」で、被害を訴えると「被害者づらするな」「見苦しい」と。
全部思考停止のマインドコントロールである。
もっと丁寧に「なぜか」を問うていかねばならない。





宣伝忘れてた


放射線被爆の問題を考えるための副読本

〜「減思力」を防ぎ、判断力・批判力を育むために〜

福島大学 放射線副読本研究会

 …文部科学省は2011年 10 月に小・中高校生向けの放射線副読本をそれぞれ作成しました。新副読本は、福島第一原子力発電所の事故の後に作成されたものですが、事故に関する記述がほとんどなく、 放射線が身近であることを強調し健康への影響を過小に見せるなど、内容が偏っているという問題点が指摘されてます。また、原発 事故の前にも文部科学省と経済産業資源エネルギー庁が作成した原子力に関する小・中学生向けの副読本があり、事故後に回収されたり、ウェブサイトから削除されたりしましたが、これらも原子力の推進側に方割った内容となっていました。
 今回の原発事故で教訓とすべき点の一つは、偏重した教育や広報により国民の公正な判断力を低下させるような、いわば「減思力(げんしりょく)」を防ぐことです。…

https://www.ad.ipc.fukushima-u.ac.jp/~a067/FGF/FukushimaUniv_RadiationText_PDF.pdf